Σε πακέτα χρωματισμένα με ένα μουντό, "σκοτωμένο" πράσινο σκέφτονται οι Αυστραλοί να πουλούν από εδώ και στο εξής τα τσιγάρα, θεωρώντας ότι το συγκεκριμένο χρώμα λειτουργεί αποτρεπτικά στους αγοραστές.
Το κοινοβούλιο της χώρας έχει πάρει αρκετά σοβαρά το συγκεκριμένο πλάνο θεωρώντας ότι το συγκεκριμένο πράσινο είναι τόσο θλιβερό που θα διώχνει μακριά τους δυνητικά νέους καπνιστές.
Εχει βάση το σχέδιο; Πιθανόν, σχολιάζει ο συντάκτης του Guardian από όπου και η σχετική είδηση. Μερικές από τις πιο διάσημες φίρμες που κουβαλούν πράσινα logo, μπορέι να είναι επιτυχημένες έχουν όμως προβλήματα επικοινωνίας, υποστηρίζει.
"Ολοι μισούν τη BP πούμε, όλοι λατρεύουν να μισούν τα Starbucks ενώ και η Carlsberg προκειμένου να κρατήσει το προφίλ της ψηλά έχει καταφύγει στο σλόγκαν "Ισως η καλύτερη μπίρα στον κόσμο".
Υπάρχουν επίσης εκδότες που ορκίζονται ότι το πράσινο δεν γράφει καλά στους πάγκους με τις εφημερίδες και τα περιοδικά.
Στην καπνοβιομηχανία, το πράσινο ήταν για πάντα περίπου καταραμένο. Tα Lucky - Strike ας πούμε αποκήρυξαν νωρίς το πράσινο, υιοθετώντας το άσπρο - κόκκινο και πραγματοποίησαν έτσι ένα από τα μεγαλύτερα rebranding, λένε οι γνώστες. "Οι πώλήσεις απογειώθηκαν", υποστηρίζει στην βρετανική εφημερίδα ο Stephen Bayley. Ο ίδιος προειδοποιεί πάντως ότι το πράσινο μπορεί να είναι εμπορικώς άσχημο, αλλά δεν είναι αναγκαστικά καταδικαστικό για τα προϊόντα. "Η εμπορική ασχήμεια είναι ένας αστάθμητος παράγοντας. Στην ουσία είναι πολύ δύσκολο να σχεδιάσεις κάτι άσχημο. Συνήθως κάτι τέτοιο συμβαίνει κατά λάθος".
Πηγή : Ethnos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου