Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Μπορούσε να ακούει... τα μάτια του να κουνιούνται


"Ένας άντρας, που έπασχε από μία σπάνια ασθένεια και μπορούσε να ακούει τα μάτια του να κουνιούνται, κατάφερε να θεραπευτεί."


Ο 57χρονος Stephen Mabbutt, μπορούσε να ακούσει και την καρδιά του να χτυπάει.

Τα πρώτα συμπτώματα εμφανίστηκαν πριν από έξι χρόνια, όταν ένιωσε έναν ελαφρύ πόνο στη μία πλευρά του κεφαλιού του. Οι γιατροί του χορήγησαν ρινικά σπρέι και αντιβιοτικά, αλλά η ακοή του χειροτέρεψε.

Τελικά, ο κύριος Mabbutt διαγνώστηκε με μία σπάνια ασθένεια των αυτιών, όπου μπορεί να ακούει πολύ δυνατά τους ήχους από το εσωτερικό του σώματός του, ενώ ο ήχος από το μάσημα της τροφής έγινε εκκωφαντικός.

Τα συμπτώματα χειροτέρεψαν τόσο πολύ που οι ήχοι τού προκαλούσαν ζαλάδα και θόλωνε η όρασή του.

Ο ίδιος είπε: «Όταν ύψωνα τη φωνή μου, την άκουγα να αντηχεί μέσα στο κεφάλι μου και η ηχώ προκαλούσε δονήσεις στην όρασή μου. Μπορούσα να ακούω την καρδιά μου να χτυπάει και τα μάτια μου να κινούνται. Ήταν πραγματικά πολύ βασανιστικό.»

Η αξονική τομογραφία έδειξε διατρήσεις στο εσωτερικό των ημικύκλιων σωλήνων του λαβυρίνθου, στο αυτί του κυρίου Mabbutt. Διαγνώστηκε με Σύνδρομο Ελλείμματος του Άνω Ημικύκλιου Σωλήνα (SCDS), μία σπάνια ασθένεια που είχε ανακαλύψει ο Αμερικανός χειρουργός Lloyd B Minor το 1995, και η οποία θεωρείται πως προσβάλει μόλις 1 στους 500.000 ανθρώπους το χρόνο στη Βρετανία.

Ο κύριος Mabbutt χρειάστηκε να υποβληθεί σε επέμβαση προκειμένου να θεραπευτεί. Οι γιατροί του έκαναν μία τομή 5 εκατοστών πίσω από το αυτί, δημιουργώντας ένα κανάλι μέσα στο οστό, μέχρι να βρουν το «όργανο της ισορροπίας» και, χρησιμοποιώντας το ίδιο το οστό του ασθενούς, έφτιαξαν ένα είδος τάπας γύρω από την προβληματική περιοχή.

«Η επέμβαση αυτή μου άλλαξε τη ζωή. Νιώθω ότι είμαι ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος,» πρόσθεσε ο ίδιος ο κύριος Mabbutt.


Πηγή : Pathfinder

Δεν υπάρχουν σχόλια: