Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Της είπαν ότι το μωρό ήταν νεκρό... αλλά έκαναν λάθος!



Είναι πραγματικά ευτυχισμένη, αφού κρατάει στα χέρια της το μωρό της, το αγγελούδι της, που της έλεγαν ότι ήταν νεκρό στην κοιλιά τους…



Το τραγικό περιστατικό συνέβη, όταν η Σέρι Γκρίφιθ από την Βρετανία ήταν μόλις 10 εβδομάδες έγκυος. Σε κάποιες εξετάσεις οι γιατροί «είδαν» ότι το μωρό της ήταν νεκρό και την ενημέρωσαν ότι πρέπει να το ρίξει και να συμπληρώσει μάλιστα μια αίτηση για την αποτέφρωση του.

Παρά τους ισχυρισμούς των γιατρών και των νοσοκόμων η ίδια ήταν πεπεισμένη ότι το πλασματάκι που μεγάλωνε μέσα της ήταν ζωντανό.

«Τους παρακαλούσα να μου κάνουν υπέρηχο, ούρλιαζα και οι νοσοκόμες μου έκλειναν το στόμα για να μην με ακούσουν», θυμάται και δακρύζει. «Συγνώμη, το μωρό έχει ‘φύγει’», μου έλεγαν.

Τελικά, πείστηκαν να μου κάνουν το υπερηχογράφημα. Έμειναν άναυδοι οι γιατροί και οι νοσοκόμοι, όταν διαπίστωσαν ότι η καρδούλα του χτυπάει ακόμα.

«Ο δεσμός μεταξύ εμένα και του μωρού έγινε ακόμα πιο δυνατός από τότε», λέει, ένα κρατάει στην αγκαλιά της το κοριτσάκι της που πριν από τρεις μέρες έκλεισε ένα χρόνο ζωής…


Πηγή : Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: