Τα μέλη αυτού του κοινωνικού δικτύου δεν ανεβάζουν φωτογραφίες από τις διακοπές τους, ούτε από το νέο αυτοκίνητο που αγόρασαν!
Αντίθετα κάνουν "likes" και "comments" σε φωτογραφίες καλλιέργιας σόγιας και νέων μοντέλων τρακτέρ!'
Το SojaBook (www.sojabook.com) είναι το νέο κοινωνικό δίκτυο της Αργεντινής που έχει κάνει τους αγρότες της χώρας να εξοικοιωθούν με το διαδίκτυο.
Η Αργεντινή είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές σόγιας σε όλο τον κόσμο και παράλληλα είναι από τους μεγαλύτερους αριθμούς χρηστών των κοινωνικών δικτύων.
"Το SojaBook θέλει να φέρει σε επαφή τους κτηματίες με τις καθημερινές τους ανάγκες," εξηγεί ο Μαριάνο Τορουμπιάνο, 31 ετών, δικηγόρος από την Αργεντινή ο οποίος το ίδρυσε τον περασμένο μήνα.
Μέχρι στιγμής διαθέτει μόλις 1.000 μέλη, αλλά ο Τορουμπιάνο δηλώνει ότι ελπίζει σύντομα να φθάσουν τις 10.000.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου